طراحی قالب اختصاصی
قالب یک تارنما معرف برند شماست . از انجا که برند ها بی همتا هستند لذا قالب وب سایت های فروشگاهی نیز می بایست منحصر به فرد بوده و شناسایی کننده برند آن کمپانی باشد . در یک فروشگاه اینترنتی طراحی قالب و رابط کاربری نقش بنیادی در جذب بیننده ایفا می کند . معمولا در فروشگاه های اینترنتی اطلاعات ، عکس ها ، ویدئو ها و نظرات مختلفی درباره یک محصول در صفحه آن وجود دارد که طراحی مناسب و ارائه درونمایه سودمند سبب جذب بیننده به آن سایت می گردد .
قالب رسپانسیو و واکنشگرا
با پروا به اینکه شمار کاربران موبایل روز به روز در حال افزایش است لذا می بایست تارنما شما از راه تلفن های به اتفاق و ابعاد مختلف صفحه نمایش بخوبی نگریستن شود و متناسب با هر ابعادی ، تغییر شکل دهد . متاسفانه اکثر قالب های باستانی رسپانسیو نبوده و تنها در کامپیوتر ها نمایش مناسبی دارند . سورینت توصیه می کند در سفارش طراحی تارنما شرکتی خود حتما رسپانسیو بودن سایت را مد نظر قرار دهید .
معرفی کانال های ارتباطی
یکی از مهمترین بخش های یک وب سایت شناسایی شیوه های وابستگی با کمپانی است . بسته به اینکه مشتریان شما از چه قشری هستند می توانید مسیر های ارتباطی مختلفی نظیر تلفن ، مویابل ، فکس ، ایمیل ، پیامک ، شبکه های اجتماعی و . . . را مورد استفاده پیمان دهید . سورینت رهنمود می کند از تمامی کانال های ارتباطی موجود استفاده کنید تا حتی یک مشتری را نیز از دست ندهید .
وب سایت چند زبانه
در عصر دیجیتال فروش محلی معنا ندارد و گستره مشتریان لغایت آنسوی سرحدات نیز پیش می رود . لذا بیچارگی است خدمات و محصولات خویش را به سایر زبان ها نیز ارائه کنید الی مشتریان خارجی خویش را از دست ندهید . معمولا در مملکت ما زبان های عربی و انگلیسی اغلب باره کاربرد قرار می گیرند .
معرفی محصولات و خدمات
یکی سایر از بخش های مهم سایت بخش معرفی محصولات و خدمات شرکت خواهد بود . اساساً قصد از راه اندازی یک تارنما فروشگاهی همین جستار است و احتیاج است که محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو شناسایی کنید .
تغییر لوگوی فیسبوک و روایت رنگ های آن
بالهای شکسته فرشتگان سرمایه گذار؛ قطعی اینترنت و تشدید بحران جذب سرمایه در کشور
سرمایه، استعداد و نوآوری؛ درد مشترک استارتاپهای خاورمیانه و اروپا
اپلیکیشنی جهت شناسایی پهبادهای اطراف
مدل 5.4 اینچی آیفون 12 از نمایشگر گرانقیمت سامسونگ بهره می برد