بازاریابی درونمایه به قهرمان روابط B2B تبدیل شده است. بازاریابی محتوایی برای چرخه های فروش طولانی‌تر، که در آن مشتری وقت بیشتری را صرف پژوهش در مورد گزینه های خویش در بین کمپانی های رقیب می‌کند، مناسب است. با این حال، یافتن ترکیب ایده آل انگیزش و فریب برای آنچه که اغلب می تواند موضوعی کاملاً خشک باشد هرگز آسان نیست.

 

 

 

۱- LeadPages

کسب و پیشه LeadPages طراحی قالب های صفحات فرود و سرویس های آزمایش آن هاست.

 

۱۳ مثال شگفت‌انگیز از بازاریابی محتوای B2B

 

استراتژی:

LeadPages روی دارایی های بازاریابی پایین تمرکز می کند لغایت بتواند با رقبای اصلی مانند HubSpot رقابت کند:

 

یک وبلاگ بازاریابی تخصصی که بر جذب مخاطب هدفمند (lead generation) و تست های A/B تمرکز دارد، با رویکردی جدید درباره فرآوری محتوا، از تبلیغات متقابل در رسانه های اجتماعی گرفته لغایت متوقف کردن فرار مخاطبان هدفمند (lead leaks)

گسترش محتوای شان برای گنجاندن منابع آموزشی رایگان در باره بازاریابی، دربرگیرنده دوره ها، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک ها و مطالعات موردی

تولید آنچه که به گرد از محبوب ترین پادکست های بازاریابی تبدیل شده است، "ConversionCast" با به کارگیری یک پادکست ساز در سطح جهانی، یعنی تیم پیج (Tim Paige)

راه اندازی وبینارهای هفتگی برای پیوسته و ایجاد بازاریابی آموزشی شان

نتایج:

به گفته بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت، کلی کالینز (Clay Collins)، آنها 35000 مشتری را در کمتر از سه سال به دست آوردند  و درآمدشان در سال 2015 بالغ بر 16 میلیون دلار بود.

 

۲- WP Engine

WP Engine یک پلت فرم هاستینگ (میزبانی سایت) مدیریت شده برای کاربران وردپرس است.

 

۱۳ نمونه شگفت‌انگیز از بازاریابی محتوای B2B

 

استراتژی:

رویکرد منظور گذاری شدیدا متمرکز آنها درباره بازاریابی محتوا تلاشهای شان را به «سطل های» جداگانه ای بخش بندی کرده است که دربرگیرنده موارد زیرند:

 

محصول آن ها: متمرکز بر خاصیت های جدید و آگاهی ها شرکت.

صنعت آنها: کمک به افراد در حضور یافتن در فضای آنلاین با تمرکز بر کاربران وردپرس در شرکت ها و سازمان های بازاریابی.

تأثیر کسب و کار: کمک به افراد در افزایش رشدشان با استفاده از حضورشان در فضای آنلاین.

چرخش (Torque): ایجاد انجمنی که کمتر در مورد سوداگری صحبت می کند و بیشتر در مورد فراهم کردن منبعی برای کاربران وردپرس گفتگو می کند.

پشتیبانی: فراهم کردن محتوای نوشتاری و ویدیویی برای کمک به مشتریان شان در حل مشکلات.

نتایج:

محتوای متمرکز آنها با تمرکز بر دشواری ها ویژه و نقاط آسیب، به دغدغه های خاص مشتریان گوناگون شان رسیدگی کرد. آنها توانستند 300،000 سایت را در 128 کشور  جذب کنند و بیش از 40 میلیون دلار درآمد کسب کنند.

 

۳- STR Software

STR Software در صنعت برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است، و سازمان های ارشد را منظور می گیرد.

 

۱۳ نمونه شگفت‌انگیز از بازاریابی محتوای B2B

 

استراتژی:

آن ها برای متمایز کردن خود از رقابت، بر محتوای آموزشی تمرکز داشتند، از جمله:

 

ایجاد BI Publisher University

ایجاد محتوای دروازه دار (gated content) با به کارگیری یک فرم آنلاین برای دریافت دیتا ها از مخاطبان هدف

استفاده از اطلاعات کسب شده از این مخاطبان هدف برای هدفگیری و تربیت مخاطبان هدف، استفاده از اتوماسیون ایمیل برای به اشتراک گذاری محتوای پیوسته تر

تبلیغ دانشگاه شان در سرتاسر تارنما شان

بازاریابی ایمیلی کارساز برای دسترسی به مخاطبان شان

نتایج:

STR Software توانست کیفیت مخاطبان هدف فروش و لینک های ورودی خود را برای کسب ترافیک ذاتی بهتر افزایش دهد. آنها نگریستن کردند که نرخ تبدیل در فرم های شان به طور میانگین ۱۰ درصد افزایش یافت، ترافیک وبسایت شان  افزایش ۵۴ درصدی یافت، بازدید صفحات ۶۷ درصد افزایش یافت و سررسید طولانی تری در سایت شان صرف می شد.

 

۴- Simply Business

Simply Business بزرگترین کارگزار بیمه در انگلستان است.

 

استراتژی:

Simply Business تصمیم گرفت که برای فروش بیمه، مجبور نیست بر بیمه تمرکز کنند. در عوض، آنها بر خلق محتوای مرتبط برای صاحبان مشاغل، با راهنماهایی برای جنجال از موضوعات، تمرکز کردند، از جمله:

 

بهره وری ایمیل

گوگل ادز (Google Ads)

وردپرس

وبلاگ نویسی تجاری

رسانه های اجتماعی

نتایج:

ایده Simply Businessبسیار موفق بود، و منجر به افزایش رتبه بندی های شان برای کلیدواژه های اصلی شان و افزایش های قابل پروا در شدامد خدادادی شان شد.

 

۵- Single Grain

Single Grain یک سازمان بازاریابی دیجیتال است که بر استارتاپ های فناوری تمرکز دارد.

 

استراتژی:

Single Grain می خواست با استفاده از محتوایی که برای تبدیل بازدید کنندگان به مشترک ها طراحی شده است، کمپانی های بزرگی مشابه اوبر و آمازون را جذب کند. آنها در ضمن می خواستند گفتگوهایی را در باره آنچه که باید ارائه دهند ایجاد کنند. بازاریابی محتوای آنها شامل موارد زیر بود:

 

وبلاگی متمرکز بر بازاریابی آنلاین مؤثر

پادکست مدرسه بازاریابی (Marketing School) با حضور مدیر عامل، اریک سیو (Eric Siu)، همراه با رهبر تفکرات بازاریابی، نیل پاتل (Neil Patel)

یک مرکز مفصل درباره منابع آنلاین که به ارائه راهنماها، دوره ها، وبینارها و اینفوگرافیک ها می پردازد

نتایج:

پادکست های آنها به برخی از مورد پروا ترین پادکست ها در این صنعت تبدیل شده اند، و در همان سان مقالات آنها هزاران بار همرسانی و لینک شده اند. آنها ترافیک بسیار زیادی را به وب سایت خویش جذب کرده اند و در باره تجارت شان اخطار برپایی کرده اند. آنها به اهداف اصلی خویش برای تبدیل و تعامل دست مکشوف اند.

 

۶- HubSpot

HubSpot یک شرکت بازاریابی است که به آفرینش عبارت «بازاریابی ورودی» مشهور است.

 

۱۳ مثال شگفت‌انگیز از بازاریابی محتوای B2B

 

استراتژی:

رویکرد HubSpot زیاد ساده است. آنها دو نوع درونمایه را برای رسیدگی به مراحل مختلف این قیف برپایی کردند:

 

وبلاگ آنها به نوع ای طراحی شده است که به کسب و کارهای کوچک در مورد بازاریابی ورودی به هدف جذب خوانندگان به بالای این قیف آموزش دهد.

بخش منابع آنها شامل کتابخانه ای شگفت انگیز از کتاب های الکترونیکی، مطالعات موردی، وبینارها، کوییز، و کیت بازاریابی ای است که میانه لغایت پایین بازدیدکنندگان این قیف را هدف قرار می دهند.

نتایج:

بازاریابی محتوای آنها محرک اصلی شدامد است، که به آنها پروانه می دهد الی ظرف تنها ده سنه از یک کمپانی تامین مالی شونده به یک شرکت سهامی عام با ارزش بیش از یک میلیارد دلار تبدیل شوند.

 

۷- Scripted

Scripted به کمپانی ها کمک می کند تا نویسندگان را برای تدوین محتوای شان پیدا و استخدام کنند.

 

استراتژی:

به قصد رقابت با سایر بازارهای نویسندگان، راهبرد بازاریابی محتوای آنها بر روی هر مرحله از مسیر خریدار تمرکز می کند، از جمله:

شگفت انگیز ترین | تکنیک های فروش نرم افزار

یک تارنگار و پادکست هایی در باره مشکلات متداول، متمرکز بر وارد کردن افراد به بالای این قیف

گزارش های راهنما و وبینارهایی که راهکارهای عمیق تری را برای پایین تر بردن افراد در این قیف، به منظور ترغیب ثبت اسم های ایمیلی، ارائه می دهند

مطالعات موردی برای اثبات اثربخشی آنها برای مشترک هایی که امیدوارانه از خدمات شان استفاده خواهند کرد

نتایج:

رویکرد آنها بسیار کامیابی آمیز بوده است، به نوع ای که پست های تارنگار آنها 46٪ از بازدید کنندگان شان را جذب کره اند. آنها وانگهی نگریستن کردند که نرخ های دفع مخاطبان برای محتوای آن ها، در مقایسه با همین نرخ ها برای منابع دیگر،  نزدیک  به سه برابر کمتر بوده است.


akhbar tecnolozh3 های ,  ,بازاریابی ,شان ,محتوای ,ها ,  استراتژی ,بازاریابی محتوای ,از بازاریابی ,شگفت‌انگیز از ,است که ,برای کاربران وردپرسمنبع

تغییر لوگوی فیسبوک و روایت رنگ های آن

بال‌های شکسته فرشتگان سرمایه گذار؛ قطعی اینترنت و تشدید بحران جذب سرمایه در کشور

سرمایه، استعداد و نوآوری؛ درد مشترک استارتاپ‌‌های خاورمیانه و اروپا

اپلیکیشنی جهت شناسایی پهبادهای اطراف

مدل 5.4 اینچی آیفون 12 از نمایشگر گرانقیمت سامسونگ بهره می برد

گلکسی نوت 10 پلاس

بهترین پهپاد‌های سال ۲۰۱۹

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

amirhosseintaherkhani خرید انلاین قطعات لودر ولوو گل و بلبل فروش انواع باسکول دانلود فایل هر چی که بخوای امار بر پخش کاغذ دیواری وبلاگ شخصی محسن نجفی Beam