اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی محتوا محور در ایران است و کسبوکارها بخت زیادی در گویه فروش محصول و خدمات خود با به کارگیری آن دارند! اما چرا نمیتوان در شبکههای اجتماعی سایر به چنین فروشی از محصولات دست یافت؟ فقط یک انگیزه هستی دارد؛ محتوا محور بودن اینستاگرام! چه بسا شما نیز شنیدهاید که میگویند درونمایه پادشاه است و همین مسئله سبب شده لغایت اینستاگرام به بهترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی محصولات و افزایش فروش تبدیل شود. البته باید در عقیده بگیرید که فقط محتوای منسجم و باکیفیت سلطان است و نمیتوان با فرآوری محتوای بیکیفیت، انتظار فروش محصولات کسبوکارها استراتژی برای اینستاگرام را داشت. اولین قدم برای تولید محتوای باکیفیت، داشتن راهبرد تولید محتوا در اینستاگرام است تا بدانید در چه زمانی باید چه محتوایی فرآوری کنید. داشتن نظم و هماهنگی در تولید محتوا به شما کمک میکند تا بتوانید دنبالکنندگان خود را افزایش دهید و آنها را به مشتری تبدیل کنید. در این مقاله منظور داریم به رسیدگی کامل استراتژی محتوا در اینستاگرام بپردازیم لغایت بتوانید کسبوکارتان را با استفاده از اینستاگرام رونق دهید. قبل از دریافتن استراتژی محتوا در اینستاگرام ، پیش درآمد باید با مفهوم استراتژی اینستاگرام آشنا شوید.
فرصتی استثنایی
استراتژی اینستاگرام چیست؟
برای کسبوکارها اتمام هر شغل در زمان مشخص و بر اساس برنامهریزی سپریدن شده اهمیت زیادی دارد. راهبرد دقیقاً همان چیزی است که به کسبوکارها کمک میکند الی بتوانند برای کارهای موردنظر خود برنامهریزی کنند و آن را در زمان مشخصشده سپریدن دهند. به راستی کسبوکارها با داشتن استراتژی منظم از مدتی پیش میدانند که کارها پیمان است در چه زمانی سپریدن شود. به راستی استراتژی اینستاگرام به معنای برنامهریزی، اجرا و ارزیابی تمام فعالیتها در اینستاگرام است.
تغییر لوگوی فیسبوک و روایت رنگ های آن
بالهای شکسته فرشتگان سرمایه گذار؛ قطعی اینترنت و تشدید بحران جذب سرمایه در کشور
سرمایه، استعداد و نوآوری؛ درد مشترک استارتاپهای خاورمیانه و اروپا
اپلیکیشنی جهت شناسایی پهبادهای اطراف
مدل 5.4 اینچی آیفون 12 از نمایشگر گرانقیمت سامسونگ بهره می برد